> Home > Collectie > Boekenmarkt

Boekenmarkt

Momenteel zijn 1503 dubbele boeken beschikbaar voor donateurs van de Heimans en Thijsse Stichting.
      Sorteer resultaten op: / /
      Pagina van 151 >> >>|

1) #3417 Nationale Landschappen en Parken / Nederland op z´n mooist
      ANWB Media (red.); Bunk, Harry; Grieken, Merijn van; Koolstra, Corine; Lande, Merel van der; Vader, Caroline
      > Platenboek; Landschapsbeschrijving; Kaart; Landschapsgeschiedenis; Recreatievoorzieningen; Routebeschrijving; Planten en dierenwereld; Foto´s 1e druk 2009
      2) #15 Dollard / Portret van een landschap
      Abrahamse, J.; Tjallingii, S.T.; Kroesen, F.J. (red.); Werkgroep Dollard; Abrahamse, J.; Tjallingii, S.T.; Kroesen, F.J.; Zon, H. van; Wiggers, A.J.; Bakker, D.; Mörzer Bruyns, M.F.; Fresco, L.F.M.; Dantuma, R.; Glas, P.; Hulscher, J.B.; Meyling, O.; Verhoeven, B.; Nentjes, A.
      > Landschapsbeschrijving; Landschapsgeschiedenis; Waddengebied; Planten en dieren; Drooglegging; Bescherming; Foto´s; Tekeningen 1e druk 1974
      3) #1574 Waddenzee / Natuurgebied van Nederland, Duitsland en Denemarken
      Abrahamse, Jan; Joenje, Wouter; Leeuwen-Seelt, Noortje van (red.); Abrahamse, Jan; Joenje, Wouter; Veenstra, Hemmo; Luck, Günter; König, Dietrich; Kingo Jacobsen, Niels; Postma, Henk; Wolff, Wim; Cadée, Gerhard; Kühl, Hinrich; Beukema, Jan; Zijlstra, Jenne; Haaften, Jan van; Swennen, Cees; Veen, Jan; Westhoff, Victor; Maarel, Eddy van der; Waterbolk, Harm Tjalling; Verhoeven, Bas; Eisma, Doeke; Pronker, Ton; Boom, Jan; Erz, Wolfgang; Mörzer Bruyns, Mauk; Ovesen, Claus Helweg; Staatsen, Jos
      > Waddengebied; Zoutwaternatuur; Planten en dieren; Natuurbescherming; Visserij; Cultuurgeschiedenis; Milieuverontreiniging; Landaanwinning; Foto´s; Kaarten 2e druk 1977
      4) #3123 Waddenzee / Natuurgebied van Nederland, Duitsland en Denemarken
      > Waddengebied; Zoutwaternatuur; Planten en dieren; Natuurbescherming; Visserij; Cultuurgeschiedenis; Milieuverontreiniging; Landaanwinning; Foto´s; Kaarten 1e druk 1976
      5) #3115 Noord-Friesland Buitendijks
      Abrahamse, Jan; Muntingh, Hemmo (red.); Beukema, J.J.; Botterweg, T.H.; Bouma, F.; Joenje, W.; Muntingh, H.J.; Smith, E.C.; Zegers, P.M.
      > Waddenzee; Dijkverzwaring; Inpoldering; Landschapsgeschiedenis; Planten en dierenwereld; Natuurbehoud; Foto´s 1e druk 1975
      6) #13 Waddenzee / Kustlandschap met vijftig eilanden
      Abrahamse, Jan; Wal, Johan van der
      > Ontstaan van waddengebied; Getijdenlandschap; Bewoningsgeschiedenis; Landaanwinning; Volksgewoonten; Planten en dieren; Milieuverontreiniging; Natuurbehoud; Foto´s 1e druk 1989