> Home > Actueel > 'De toekomst van de natuursector'

'De toekomst van de natuursector'

- 28 mei 2012 -

Bij het afscheid van Jos Teeuwisse als directeur bij de Zoogdiervereniging werd in januari stilgestaan tijdens een minisymposium 'De toekomst van de natuursector'. Diverse sprekers gaven vanuit verschillende invalshoeken hun visie op dit thema.

De Toekomst van de Natuursector De sprekers bij dit mininisymposium waren Henny van der Windt (Universitair Hoofddocent aan de Rijksuniversiteit Groningen), Walter Kooy (directeur Nationaal Groenfonds) en Friso de Zeeuw (directeur Nieuwe Markten Bouwfonds Ontwikkeling en praktijkhoogleraar Gebiedsontwikkeling TU Delft). De vierde bijdrage is de reactie van Teo Wams (directeur natuurbeheer Vereniging Natuurmonumenten) op deze presentaties.

Een bewerking van de presentaties zijn gebundeld in een folder 'De toekomst van de natuursector'. Deze folder is inmiddels toegestuurd aan de aanwezigen van het minisymposium en zal worden meegestuurd met het tijdschrift Zoogdier van half juni.

Geinteresseerden kunnen de pdf downloaden via onderstaande link.
    De toekomst van de natuursector (pdf)

Bron: Zoogdiervereninging

» Meer actuele berichten