> Home > Actueel > Nationaal Groenfonds Natuurprijs

Nationaal Groenfonds Natuurprijs

- 25 juli 2009 -

De Nationaal Groenfonds Natuurprijs staat voor originele, haalbare en doeltreffende ideeën om te komen tot meer of kwalitatief betere natuur in Nederland. De prijs wordt uitgereikt aan het beste praktische initiatief met voorbeeldfunctie, waarbij gedrevenheid, passie, doorzettingsvermogen en duurzaamheid centraal staan. Samenwerking speelt een belangrijke rol.

Nationaal Groenfonds Natuurprijs Natuurprijs 2009
    De Nationaal Groenfonds Natuurprijs 2009 bestaat uit een geldbedrag van 5.000 euro. Daarnaast stelt Nationaal Groenfonds de Publieksprijs van 1.000 euro beschikbaar. De prijzen worden uitgereikt op donderdag 26 november 2009 tijdens de Kennisdag 'Samen voor Natuur'. Winnaar van de Natuurprijs 2008 was het project 'De Groene Jonker'.

Inschrijving Natuurprijs 2009
    Van 8 juni tot 18 september 2009 is de inschrijving van de Natuurprijs 2009 geopend. Het thema is dit jaar 'Contact!'. Ingediende initiatieven moeten passen binnen het gestelde thema en de algemene criteria. Lees meer over de Natuurprijs 2009 of download het inschrijfformulier (word).